fredag 30 november 2012

Möte med tomten

Då var det dags för alster från Scrapdrakens mässa/träff i Uppsala. Det var första gången jag var med på den här träffen men inte första gången på mässan. Det var en bra anordnad och jättetrevlig träff...och mässa.
 
Den här utmaningen var en julskiss och man fick skapa en jul-layout eller ett jul-kort. Färgerna vit, röd och grön skulle vara som grund och huvudfärgerna. Jag gjorde en layout.
  
 
Det här är bara sååå underbart fina papper. Supergillar dessa! Pion Design, Väntan på tomten II. 
 

Det här var skissen man skulle inspireras av.
 

En dekoration från Prima.
 
 
Bokstavsstickers från Prima
 
 
En ängel från YouDo.
 
 
Underst är det ett tårtpapper. Papperet och fotot är stansat med Spellbinders, Label three. Fotot är på min underbara, "lilla", söta dotter...som nu är tretton år. :) 
 
 
Det blev ett första pris för den här layouten och jag fick ett papper och dekorationskit från Teresa Collins, Fabrications.
 
 
 Övrigt så är det metallhörn, stickles och utstansade snöflingor.
 
På den här mässan och träffen så fotade även jag och Camilla lite för Svensk Scrapbooking. Det inlägget kan du se här.

Ha det bra och sköt om er!
 

2 kommentarer:

Tigerblomma sa...

Så fin! Både LO och dotter. Men jag undrar var de fina snöflingorna kommer ifrån.
Kram

O´Kelly sa...

Så fin LO du gjort.
Jag förstår att du tog hem första priset!

Ha en riktigt trevlig helg.