torsdag 8 november 2012

"Egna" stämplar

För ett tag sedan så hade Kattiz på K-Design en liten utmaning om att komma på en text som ev kunde bli en stämpel. Jag bidrog med några och vet ni vad....!? Två av mina förslag nappade hon på. Så nu är jag ägare av två stämplar som jag föreslog texten till.

Såklart så finns de att beställa hos K-design också! :)



Snygga va!? Gå in i webshopen och titta. Hon har jättemånga fina stämplar.

På lördag är det dags för en mässa/träff igen. Den här gången blir det Uppsala Scrap & Pysselmässa och då blir det även ett litet uppdrag åt Svensk Scrapbooking.

Sköt om er!

2 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Superfina texter du kommit på, grattis till att två gick till tryck =)
Den översta har jag kollat in men inte köpt än, den gillade jag jättemycket, så otroligt fin och så sann =)
Kram Iffa

Stephi sa...

jättefina texter, en av dem har jag köpt.