måndag 26 november 2012

Celine Dion

träffen i Karlstad så var jag med på midnattsscrappen eller midnattskladdet som det kallades den här gången. Utmaningen var att med hjälp av PanPastel och konstnärspapper från Paleda skapa en layout eller en målning där man skulle inspireras av en textrad. Man fick välja mellan tre textrader och jag valde "I wanna rock and roll all nite and party every day..."
 
 
Papperet är ett konstnärspapper från Paleda.
 
 
De svarta och röda är PanPastel färg. Jag använde två olika masker för att få bakgrundsmönstret.
 
 
Swirlen är från Prima och så är det en pebbles, även den från Prima.  
 
 
Fotona är från en Celine Dion konsert i Globen. Jag och min man satt på parkett, första raden. Viiilken upplevelse. Värd varenda krona. :)
 
 
Övrigt så är det en charm, journalingblad och en liten swirl från Prima.
 
Imorgon så kommer ett sista alster från träffen i Karlstad. Vad det blir......, titta in i morgon så får ni se. ;)
 
Ha det gott!