onsdag 28 november 2012

Julvimpel

Jaha, då var det dags för alstren från träffen i Västerås, Stämpel- och scrapyra, som Kreativa Ting anordade. Det var första gången jag var med på deras träff men inte första gången på mässan. ;)
 
Första utmaningen jag var med på så skulle man skapa en julgransdekoration i valfri form. Annars så måste detta finnas med:
¤ Minst en stämpel ur tävlingskitet (som jag även hade beställt)
¤ Minst två olika papper
¤ Minst två stycken band
¤ Glitter eller bling
 
 
Mönsterpapperet är från My Mind´s Eye, Holly Jolly. Blingswirlen är från Prima.
 

Här är stämpeln som jag använde från tävlingskitet, en snöflinga.
 

Bilden är från ett klippark. Övrigt så är det spets, band, snöre, stickles och eyelets.
 
Imorgon visar jag det andra och sista alstret från träffen i Västerås. Det blir ett alster utifrån en bingobricka.
 
Ha det gott!
 

4 kommentarer:

Anette sa...

Oh, den var fin!

Åsa/asamia sa...

Snygg!

Unknown sa...

Nu blev jag isnpirerad verkligen! Den var kalasfin.

Lotta sa...

Så snygg vimpel, så härligt gammaldags känsla! kram Lotta