torsdag 29 november 2012

Julkort #16

Det här kortet gjorde jag på träffen i Västerås. Utmaningen gick ut på att skapa ett valfritt alster efter en bingobricka. Jag valde raden:
¤ Minst tre sorters band eller garn
¤ Röd, grön och vit
¤ Tomte
Alstret måste även innehålla minst två stämplar från tävlingskitet. Jag valde att göra ett julkort.
 
 
Mönsterpapperet är från Magnolia.
 
 
Det här var ena stämpeln jag använde.
 
 
Uppe i högra hörnet så är den andra stämpeln, järneksblad. som jag sedan klippt ut. Bilden är från ett klippark.
 
 
Övrigt nätband, spets, pärlfloss, halvpärlor, stickles och utstansade kvistar.
 
Det här var mitt 16:e julkort för i år.
 
Imorgon ska jag börja blogga alster från mässan/träffen i Uppsala.
 
Ha det gott!
 

1 kommentar:

Anette sa...

Vilket fint julkort du har gjort!