onsdag 7 november 2012

Godispåse

Idag är det min tur att blogga hos Annelie & Mians Scrapbook & Pyssel. Så till dagens inlägg så har jag gjort en godispåse. För godis får väl inte någon för mycket av och absolut inte nu så här till jul.


Jag har använt en vanlig vit papperspåse. Mönsterpapperet är från Webster´s Pages, Garden gala.
 
 
Till locket så har jag stansat ett rött cardstock med en edge dies av Tim Holtz, Plaque & Postage. Textstämpeln är från Vilda Stamps och stämplad med Versafine.
 
 
Den här textstämpeln är också från Vilda Stamps och stämplad med Versafine.
 
 
Den gröna wellpappcirkeln är från ett set med färdigstansade cirklar.
 
 
Till hänget så har jag använt en änglakjol och två kulcharms.
 
 
På baksidan är det en spetsbård som är stansad med en dies av Tim Holtz, Vintage lace.
 

Nu är det bara att fylla påsen med nåt smått och ge till någon som behöver lite gott. :)
 
Det börjar bli dax med lite pyssel och sånt inför julen. Passa på att ta en sväng in i Annelie & Mians butik för att skaffa material inför erat julpyssel. Farsdag är ju också snart här.
 
Sköt om er och ha det gott!

1 kommentar: