lördag 9 juli 2011

Vilda Blåsippan

I våras, ja så "gammalt" är faktiskt kortet, så var det mässa och träff i Avesta och jag var med på träffen på lördagen. Jättekul! Vilda Stamps hade då gjort ett ark med stämplar till tävlingskitet. Utav det så använde jag då en text plus en liten söt blomstertjej.


Allt material är från tävlingskitet som man fick beställa och man fick endast använda sig av det till den här utmaningen. Papperet är från Prima Marketing, Fairy Flora, och är stansad med en "all around the page" punch från Martha Stewart. Tjejen är målad med Distress Ink. Övrigt: organza band, spets, blommor och ståltråd med bollar på.


Stämplarna var jättesöta och texterna så fina. :)

Punchen köpte jag på mässan så det var första gången jag använde den och det syns lite i mitten, högst upp, att det blev ett litet större mellanrum av hålen.


Ha en trevlig sommar och semester för er som har det.

2 kommentarer:

Stephi sa...

vad fint det blev!! Den stansen från M vill jag oxå ha.

Anonym sa...

Oh...vad gulligt:-)
Vildas Puck