fredag 22 januari 2010

Teljus kort

Här är ännu ett teljus kort som jag gjorde till min kära syster när hon fyllde år.
Hon tycker ju om änglar så en ängel fick pryda kortet.
Teljusen som hon fick var från Partylite i doften "Glittrande Bärnsten".



Den altrade tändsticksasken satt jag inte fast på kortet den här gången så den fick komma med vid sidan om. Det går lika bra det.



Nu får vi se om det ska börja komma lite nyare grejer här i bloggen. Ska bara försöka ta och knåpa ihop lite först. Några foton kanske...........

Ha det gott!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad snyggt ljusen matchade kortet..... eller var det tvärt om det skulle vara??? ;-)

Ett kort jag ännu inte testat, får bli ändring på det tror jag!!

Pernilla ~Pillan~ sa...

Vilket fint kort till ljusen! Kul att du är med på mitt bloggcandy!

Gurkiss Scrappande sa...

Jätte snyggt...
Det matchar verkligen super snyggt ihop.

Ha de gott.
Kram Gurkiss

Anonym sa...

Jag blev jätte glad över de fina ljuskortet och asken. Ljusen doftar underbart.
Lilian