tisdag 17 september 2013

Halloweentag

Om 1 ½ månad så är det Halloween så mitt första inlägg idag är en Halloweentag.
Den här tagen bloggar jag även hos Vilda Stamps idag så stämpeln kommer från Vilda Stamps och efter den finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen
Mönsterpapperet kommer från Fancy Pants Design, Oct 31.


Ramen under motivstämpeln har jag först färgat in med Distress Stains, Dusty concord. Sen har jag embossat med Inkidos Chunky crystals, klar, och Distress embossing powder, black soot. Bakgrunden bakom pumpan så är först torrembossad med en embossingfolder. Färgat in den med Distress Ink, spiced marmalade och embossad med ett oranget pulver.

Motivstämpeln, V557, har jag färglagt med Distress Markers.


Övrigt så är det en acrylbit som är  limmad ovanpå en liten bild, rhinestones, blomma, stickles och band.
Kika in lite senare idag igen så får du se ett till inlägg från mig.
Tills dess ha det bäst!

Inga kommentarer: