torsdag 12 september 2013

Gamla ATC

Hittade några gamla atc:n som jag har gjort och inte bloggat. Jag gjorde dom här på Scrap and Pearl Eventet i våras.
Ett litet suddigt foto men men...
Stämpeln är från La Blanche. Själva kortet färgade jag först in med Distress Ink.
På bilen har jag lite Glossy Accent här och där och sen lite stickles och washitape.
Den här stämpeln kommer också från La Blanche och även här har jag färgat in kortet med Distress Ink. Som dekoration har jag tagit en gammal glödlampa, pennstift och kugghjul och sedan lite Stickles.
Kortet är färgat med Distress Ink. Stämpeln kommer från Paper Artsy och är embossad. Runt kortet så har jag stämplat med en swirlstämpel från Vilda Stamps. Som dekoration har jag en stjärncharm och en filmstrip från Tim Holtz.
Ha det gott!

Inga kommentarer: