fredag 13 september 2013

European Scrap Battle, del 2

I förra inlägget fick ni se hur mitt alter-bidrag blev, till European Scrap and Battle turneringen. Så här blev mitt bidrag till ATC-kategorin.
Reglerna i den här delen var att man skulle skapa ett alster där man sedan beskriver vad Scrapbooking betyder/är för dig med ett enda ord i Titeln.

Mönsterpapperet är från Prima, Fairy Flora Collection, och av det har jag sedan stansat ut ett pussel med en dies från Spellbinders.

Scrapbooking för mig är även en slags terapi, "therapy", precis som pussel är för vissa.


Lade en pusselbit lite ovanpå för att få en liten effekt. Blommorna och fjärilarna kommer från Wycinanka och ovanpå dom så har jag lagt lite stickles.


Själva kortet har jag stansat ut med en dies från Tim Holtz, ATC and corners.

Övrigt så är det bostavsstickers.

Imorgon kommer det två inlägg på de två övriga bidragen.

Sköt om er!

Inga kommentarer: