lördag 17 augusti 2013

Monokromisk layout

Dagens andra inlägg är en monokromisk layout med ett foto som är taget för ett år sedan nästan exakt.
 
Det här har jag även bloggat hos Vilda Stamps idag så alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
 
Mönsterpapperet kommer från Glitz Design.
 
Uppe i vänster och höger hörn så har jag stämplat med V540.
 
På vänster sida har jag mistat över en stencil och fått lite svagt gröna kvadrater.
 
 
Textstämpeln är från Scrap & Mixedmedia kitet V740.
 
Fotot är på min dotter och hennes bästa vän.
 
 
Girl`s har jag klippt från en gammal tröja som min dotter haft.
 
Splashstämplarna är från Scrap & Mixedmedia kitet 2, V742.
 
Bokstavsstickersen kommer från Glitz Design.

 
 Övrigt så är det blommor, charm och pärldekoration.

Jag har även ställt upp med den här layouten i Scrap-Perras sommartävling. Den går ut på söndag så får se hur det går. Utmaningen gick ut på att skapa just ett monokromiskt alster men även med en twist...det skulle vara minst tre olika texturer.
 
Ha en fortsatt trevlig helg!
 

Inga kommentarer: