tisdag 18 juni 2013

Glasmarkör och bordsplacering

Dags för sommarfest? Varför inte göra bordsplacering eller glasmarkörer av krympplast?
 
 
 
Så här ser det ut när jag har stämplat på krympplasten innan jag har värmt det. Kom ihåg att göra hål i krympplasten om du ska ha det som ett hänge och tänk på att göra det lite större för hålet krymper ju också. ;)
 
 
Här ser ni skillnaden på storleken före och efter värmningen. Jag har använt de minsta vimplarna i stämpelkitet V685 och bokstavsstämplarna V724. Jag har satt ringar i hålen och hängt dom på en kedja tillsammans med lite pärlor.
 
 
Här är ett exemel på bordsplacering men även som glasmarkör.


Glasmarkör med siffra!
 
 
Glasmarkör med bokstav!
 
 
Det här bloggade jag även inne hos Vilda Stamps igår så alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
 
Festen kan börja! :D
 
Ha det nu gott i sommar och hoppas ni får en solig och varm sådan.
 

1 kommentar:

Marita Johansson sa...

Åhhhh såå fina de blev