måndag 17 juni 2013

En sommarhälsning...

Hej i sommarsolen och värmen…eller är det i sommarregnet!?!
 
Idag är det min bloggdag hos Vilda Stamps och jag har gjort ett kort med tillhörande kuvert plus ett litet hänge i krympplast som en liten sommargåva.
 
 
Kortet är 10,5 x 7,5 cm så det är ett litet mindre kort. Mönsterpapperet är från Prima, Fairy Flora Collection.
 

Textstämpeln V77 färgade jag in med Tombow pennor innan jag stämplade. Bakom stämpeln är det remsor med washitape.
 

Så här blev kuvertet. Jag har klippt ut blomman från ett mönsterpapper av Webster´s Pages, Garden gala. Även lite washitape här också.
 

Här är då hänget med vingar V63 och textstämpeln V332 som jag gjort i krympplast.
 
Alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
 
Får se vem som ska få det här i sommar!
 
Ha det gott!
 

Inga kommentarer: