onsdag 17 april 2013

ATC

Nu är jag, som så många andra, igång med att göra ATC och dom är så roliga att göra. Här är ett av dom som jag även bloggat hos Vilda Stamps idag:
 
 
ATC står för Art Trading Card och är små konstverk som skapats på 2 ½ x 3 ½ tum eller 64 x 89 mm stor cardstock. Tanken med ATC kort är att du ska byta med andra.
 
Basen har jag stansat ut med en Tim Holz dies, ATC and Corners.
 
 
Jag har använt motivstämpeln V702 med tillhörande text. En jättefin stämpel med bra text.
 
 
Texten finns med i setet på både engelska och svenska.
 
 
På baksidan har jag stämplat med V258 på ett vitt papper.
 
 
Det var allt för mig den här gången.
 
 Alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
Nu ska jag sätta mig ner och göra några till ATC:n.
 
Ha det bäst!
 

1 kommentar:

Angelica sa...

Jättefint!!! Gillar motivet och en helt suverän text.
Ha det gott!!