onsdag 17 april 2013

30-års kort

Idag är det min bloggdag hos Vilda Stamps och första inlägget är ett gratulationskort till en 30-åring.
 

Alla papper är från Pink Paislee, Butterfly Garden. Papperet som är som en spetsdoily så har jag klippt ur ett mönsterpapper. Bilderna är från ett klippark.

 
Fågeln och lilla “tag klämman” på en av bilderna har jag också klippt från ett mönsterpapper och sedan lagt på ett lager Glossy Accent.
 
 
På insidan av kortet har jag använt textstämpeln V73 och en blomkvist från kitet A3.
Papperet har jag stansat ut med en Spellbinders, Scalloped Label One.
 
 
Övrigt så är det lite Alfastickers, metalldekorationer och stickles.
 
Alla stämplar kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
 
Lite senare idag kommer ett till inlägg från mig. Tills dess…
 
…Ha det gott!
 

1 kommentar:

pojjo sa...

Jätte snyggt, mjuka milda färger :D