tisdag 17 juli 2012

Man blir aldrig gammal...

Idag bloggar jag hos Vilda Stamps och det kommer att bli två inlägg.

Fiske blir det säkert för många i sommar. Jag har en äkta hälft som fyller år på onsdag och han älskar att fiska och regn…det hindrar inte honom. Sååå.., ett kort med en fiskare och några fiskar på (så han vet hur såna ser ut ;-) ) blev det till ett av dagens inlägg.

Det blev en liten utmaning med det här kortet eftersom jag bestämde mig för att göra det färgglatt.


Mönsterpapper kommer från Fancy Pants, Beach Babe.


Fiskare stämpeln, V2, har jag färglagt med Distress Markers. Lite Glossy Accent på flötet, kroken och hängselknäppena.


Fiskarna är från ett stämpelkit, V395, och färglagda med Distress Markers. Ovanpå så har jag lagt ett lager Crackle Accent.


Jag har använt textstämpeln, V479. Nedanför syns en av fiskarna som jag har klippt ut från mönsterpapperet och limmat dit med 3d kuddar och så är det ett lager Glossy Accent ovanpå.


Övrigt så är det band, ostduk och acryldroppar. Tre stycken fiskar har jag lagt på 3d kuddar på den övre delen av fiskpapperet.

Stämplarna kommer från Vilda Stamps och efter varje stämpel så finns det en beteckning så ni kan hitta den i Vilda Shopen.
Jag bloggar ett till inlägg idag och jag kan avslöja så mycket som att det är en layout. :)

Tills dess ha det bäst!

Inga kommentarer: