fredag 6 januari 2012

Uppdrag Kina ;)

Tredje och sista alstret från Karlstadsträffen är även det en layout. Utmaningen var att vi fick välja 1 av 4 utvalda länders flaggor och skapa fritt både i flaggans färg och med flaggan som skiss. Jag valde....


Kina! :) Så här blev mitt resultat:


Mönsterpapperet är från Magnolia, The Christmas song.



Under metallsnöfligorna har jag färgat in ett papper gult och klippt det. De andra röda snöflingorna har jag skurit ut i Cameon i samma mönsterpapper.



Fotot är taget på nyårsafton 2010. Vi överraskade min svägerska på hennes 40-års fest i Finland som vi hade tackat nej till. Så min familj plus några andra hade klätt ut oss och kom till festen så här och hon hade iiingen aning. Så, överraskad..........japp, det blev hon. Alla andra också, för det var bara svärföräldrarna och svägerskans bästa kompis som visste att vi var där. :D


Övrigt: stickles, thickers bokstäver och en tag med lite journaling.

Nu så har jag ännu alla julkort som jag gjorde förra året att blogga men det är inte så många. I år har jag faktiskt hoppat på utmaningen att göra ett julkort i veckan. Få se hur det går. :)

Imorgon börjar jag blogga julkorten.

Ha det gott!

Inga kommentarer: