onsdag 23 november 2011

Karlstads mässan/träffen

Jag har lite obloggat så nu ska jag försöka hinna ifatt det lite. I oktober så var det Svensk Scrapbooking mässan/träffen i Karlstad igen och jag var ju given där.....såklart. ;) Har varit med alla gånger de har anordnat den träffen och jag kommer absolut att åka dit i mars igen. :)

Den här gången fick jag följa med Mians Scrap & Design igen så jag slapp ta tåget. Mians skulle ha demonstration av den nya digitala skärmaskinen ,Cameo, där hela helgen så Mian hade lekt lite och gjort den här underbara väskan till mig.


Motivet är utskuret med Silhouetten i Heat Transfer, flocked, och sedan påstruken med varmt strykjärn.


Det ser lite ljust ut men motivet är rosa och i mjukt material.


Hangarounds.....hmm, ja det är vad jag/vi är runt bossarna. ;)

Det här blev shoppingbagen hela helgen. :)
Om den fylldes........ja, litegrann. ;)

Det jag fick ihoppysslat under den här träffhelgen så kommer i kommande inlägg.

Ha det gott!

Inga kommentarer: