tisdag 1 februari 2011

Ett till...

Jag har gjort ett till bidrag till utmaningen på Tisdagar med Tina. Jag hoppas att du också är med.


Till det här kortet har jag faktiskt använt mig av sånt som blivit misslyckat och annat spill. Botten är en bit ekologiskt naturpapper "Elephant Dung", torkad elefantspillning, som är köpt på Panduro. Sen är det ett akvarellpapper infärgat med Distress Ink och det är faktiskt ett misslyckat kort från mitt första försök till Tisdagar med Tina och där stämplade jag bara en bord runt om från Autumn Leaves.


Hjärtat är utskuren med Silhouetten och swirlsen också. Hjärtat kan man öppna på mitten så man kan skriva sin lilla hälsning. Övrigt band, rhinestones och stickles.


Tack för titten och ha en bra dag!


8 kommentarer:

Stephi sa...

Åhhh så snyggt det blev! SKITSNYGGT!!!!

Sofie sa...

Jättefint Lousan! Fint med den stämplade svirl-bården.

Sofie

Maiden sa...

Superläckert!!!!!!

Mikaela sa...

läckert! gillar hjärtöppningen!

Annelie sa...

Tack för titten hos mig : )
Kortet e jätte fint!!!

sara_80 sa...

Jättefint kort! :)

Ninas hobbyblogg sa...

Jättefint kort!!

Ywonne sa...

Oj, vad fint...!!