fredag 26 februari 2010

Första projektet med silhouetten

Det första som jag gjorde i helhet med silhouetten till hjälp så vart en bagtopper. Lite enkel vart den eftersom den blev snabbt ihopknåpad precis innan den skulle levereras på Alla Hjärtans Dag.


Jag hittade inget roligt papper så stommen blev av röd cardstock. Det stora hjärtat och borden är av ett rosa marmorerat papper. Texten och det andra hjärtat blev i ett tonat rött papper.

Plockade sedan väl valda chokladbitar i en cellofan påse och tejpade den sedan med dubbelhäftande tejp. Min syster fick sedan avnjuta dessa godbitar.

Men oj vad roligt det var att "leka" med denna underbara maskin. Sååå mycket man kan göra. Har varit och köpt vinyl så får se när jag vågar att pröva på det.

Ha det gott!

2 kommentarer:

Maiden sa...

Läckert!
Jag är åxå nybligen ägare till Sillen å tycker det är sååå kul att leka med den! :-)

Anonym sa...

En jättefin påse godis.Har sparat påsen, men innehållet har slunkit ner. Gott! Gott!
Lilian